SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Jul 1, 2011

mood rajin ! mood rajinnnn !

huhhhh ~
berulangkali ku seru mood rajin namun tidak jugak datang kepada ku.. haihhh
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kenapa aku malas?
haha yeay ! sebab aku tak rajin lahhh, itu pun mau tanya ka? choihhhh ! =='

ermm
dah tak lama dah aku nak berehat rehat kat rumah nie..
uwaaa takmo balik Alor Setar..
macam macam masalah ada nanti :(
hurmm :(
serabut dah.
haihhh, haaihhh dan haihhhh lagi :(

tak baik kan aku? asyik mengeluh saja.
grrr !

taktau lah.
taktau apa?
taktau lahhhh !!



dah laa.
nakp kemas kemas baju.
nak sumbat dalam beg.

bye.
~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

8 comments:

Che' said...

hahah...
still manja lagi at this age...
normal lah tu.. dh cuti lama kan~
~.~

Nurfazlina Kamarudin said...

ehh. sy tak mnja okeee =="
sampai hati. huhu

Che' said...

ya ka?

"ermm
dah tak lama dah aku nak berehat rehat kat rumah nie..
uwaaa takmo balik Alor Setar..
macam macam masalah ada nanti :(
hurmm :(
serabut dah.
haihhh, haaihhh dan haihhhh lagi :("

=P tak manja? ngada2 kah?

lalala~

Nurfazlina Kamarudin said...

nah !!! itu bukan. bukan bukan. ngada ngada lagi bukan. :( itu semua luahan hati saya saja. haihhh

Che' said...

=.="
jadi, luahan hati yg mnjalah?

Nurfazlina Kamarudin said...

haihhhh. sangat sukar berbicara dengan seorang guru. =="

Che' said...

hahahaaha
adoi...
rilek suda...
gurau2 sja bhaa...

Nurfazlina Kamarudin said...

haha :D