SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Jun 28, 2011

aku rindu. sungguh aku rindu ! Ya Allah :(

ehemm. sungguh aku cakap. aku sangat sangat rindukan sahabat sahabat aku masa sekolah. mereka sahabat terbaik aku ada ! semuanya. even aku keluar dengan kawan kawan baru pun, hati aku tetap teringatkan sahabat sekolah aku. hemm. maaf kawankawan baru, bukan aku tidak sayang, tapi aku sedang menyesuaikan diri aku. dalam proses menerima. :) korang pun aku sayang !

sahabat sekolah aku.
nanti kita keluar oke.
rindu sangat.
sangat !
sangat !!

kalian hebat :)

memahami jiwa saya.
memahami perangai saya.
melawak kalian mencuit hati saya.
heee
senang cerita..
SANGAT SANGAT SAYANG HAMPA ! <3

:)


p/s : jangan lupa cek tauu :(, ingat kita sahabat selamanya.
terutamanya FATIN, ATIN, SYAFIQ,DANIEL, FAIZ, HALIE dan juga SAHABAT yang lain.
rindu sangat !
~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: