SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Jun 17, 2011

kenapa?

erghh. kenapa ye? kenapa aku sekarang sangat malas untuk mengangkat telefon jika ada panggilan?
kenapa aku malas untuk membalas mesej jika ada kiriman walhal pesanan itu penting sekalipun?
erghhh ~
kenapa?
kenapa aku jadi macam nie?
haihhhhhhhh =____=
telefon jatuh bawah katil malas nak korek ambil.
telefon hilang[aku yang letak merata] aku malas nak ambil tahu tapi kalau bab nak tangap gambar si hanan busukbusuk tuuuu reti pulak aku sibuk cari sampai bengangbengang. HAHA -,-" kenapa nie wahai fazlina??
padahal aku mesti, harus wajib n blablabla kena call kawan aku [amani] sebab ada kerja yang perlu aku bereskan. tapi kenapa aku buat benda nie endah tak endah? haihhhh *longgggsighhhhh*

tolong laaaa jawab.
kenapa dengan aku nie haaaa !

eh, emo pulak. hee  sabar sabar.
*poyoss!*



taktau lah apa nak jadi dengan diri aku nie.
~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

2 comments:

Anonymous said...

mungkin sebab tak ada 'mood'?
entah :P

Unknown said...

huuuu myb myb :D