SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Nov 21, 2010

skola rendah. aku tade keja ! :D

salam.
haaa mai mai mai.
mai sini dengar cek nak story apa kat hangpa suma.
hehe
[pulun aihh !]
okie dokie.
back to serious.
haaa sebentar tadi aku teman mak aku g kerja. kat mana? 
sapa dapat jawab aku bagi dua kupang. kuikuikuik[dekutt aih !] 
mak aku kerja kat sekolah.sekolah mana?
 SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SELASIH.
 itu sekolah lama kuu. 
disitulah aku banyak kena marah, kena cubit sampai lebamlebam, kena penampar
 
haha 
tapi semua tuu kenangan.kalau aku tak kena semua tuu dulu, tah jadi apa laa aku sekarang nie kan? HAHA :D terima kasih guru2 ku :)
 ilebiuuuuuall !

``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

masa aku tengah bosan tak tahu nak buat apa kat sekolah tuu, aku pun apa lagi,
test camera handphone baru lahh !
 HAHA poyo wehh ! :P

nak tengok tak gambar?
nak tak? 
tak nak ?
nak?

nanti sat na.
scroll bawah lagi.
cepat cepat :)

 tudiaaa sekolah kuu :)
(ada mms kwn gamba nie, dia tade respon pun :(,huhu dia bz kott, nvm )


 pokok bunga.sape taktau memang tuttt* laaa, HAHA :D


 laluan depan pejabat nak ke tapak perhimpunan
kirikanankiri :D


 haa stage utk cikgu nak potpet potpet* adushh


 kantin ! sini laa tempat aku kena usik dengan pakcik kantin (jadi hantu !) masa balik kelas malam. hampeh punya pakcik ! menangis aku ! :'( HAHA
 haaa.


tu tu tuu.


 tu tu tuuu lagi !


 baca tu ! :P
SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SELASIH

 nak ke makmal ict
jom*

 motosikal sahaja.
tapi ada gak budakbudak letak basikal.hehe


 haa nie baru tempat letak basikal


 lalala ~


 haaa nampak tak ? itu sekolah menengah ! warna oren tuuuu
jiran jee*




 besar tak?
besar kan ! :D
haa sudah terang lagi bersuluh. itu sekolah menengah saya :)








sekian suda gambargambar tersebut.
maaf la tak banyak.aku malas nak naik turun tangga and nak melilau merata sebab dengar kata sekolah tuu banyak *****, HAHA
 yeke?
 tah la hehe


haa tak lupa juga jurugambar terhebat.
cey cey cey, malu laa, tapi nak upload gak ! haha 















jengjengjeng !




cewahcewah ! tudiaaaa 

sekian sudah.
terima kasih sebab suda membaca blog usang ini
````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

8 comments:

MissMeera said...

sgt rindu ini skolah maaa

meyza said...

wahhh rinduu sama ini ckola...mawu pulang ke sana balikkkkk!!!!!

eh mak da tuka ckola kew? duluw bkn mak kje kat ckola laen?? ckola pew ntah nama dy da xingt..hehe

Nurfazlina Kamarudin said...

meera : yeah ! anda senior sy kann ? skola rendah plus menengah. rite?



kak mizah : haaa mak dah tuka skola.hehe dulu skola lain, skg nie mak tuka bg dekat ngn uma, senang sikit , hehe :)

meyza said...

wahh beshhnyee...

ermm bila la nk jejak lagi kaki neyh kat ckola ney.. tingin sangat..
banyak cgt2 kenangan kat ckola ney lawpown taim tu xbrapa pndai lagi..tp kat cnila tmpat yg mngajar sgala2nya smpy kak mizah jd cam skunk.. nak sgt2 jumpa ckgu2 yg da bnyak bejasa lam idop neyh...

MissMeera said...

yeh...dats rite gurl :)

Nurfazlina Kamarudin said...

kak mizah : hehe btul2 ! tp cikgu2 da tak byk dah yg lma2, skg nie byk yg bru.

miss meera : yeah ! :P

~a.t.h.i.r.a.h~ said...

haha..ingat lagi waktu kls mlm tu...
kelakar giler...
pakcik tu kna marah ngn cikgu rohana...

Nurfazlina Kamarudin said...

tirah : a'ahh.
jaat beno pkcik tuu kan.. iskk