SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Nov 21, 2010

tibatiba

salam.


Allah..
aku ingin menjadi wanita solehah supaya hatiku tidak terjebak dengan zina.
aku ingin menjadi wanita solehah supaya ibubapaku gembira.
aku ingin menjadi wanita solehah supaya bakal suamiku senang untuk mendidik aku menjadi lebih baik.
aku ingin menjadi wanita solehah supaya hatiku lapang menerima segalanya.

Allah berfirman,

وَمَاخَلَقْتُ الجِنَّ وَ الإِنْسَ إِلاَّلِيَعْبُدُوْنِ
“Dan Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka menyembah-Ku.” 
(Qs. Adz-Dzaariyat: 56)






``````````````````````````````````````````````````````````````````````````
perempuan.
seharusnya kena tahu serba serbi.
terutamanya :
memasak.

ini sangat penting untuk memikat hati ibubapa :)
memikat hati mak mertua :)
dan juga
BAKAL SUAMI ! :)
memikat hati orang disekeliling.

yee kann ? 

aku nak pandai masak ! 
lala ~
belajar tau fazlina.
hehe


semoga Allah meredhai kehidupanku 
AMEEN 

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: