SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Nov 19, 2010

menagih . .

saya ada masalah.
masalah.
masalah is problem.
problem is masalah.
problem is problem.
masalah is masalah.
kenapa manusia tak pernah lari dari masalah ?
ouh ya ! sebabnya Tuhan nak tengok sejauh mana kita dapat bertahan.
kakak saya kata
 'Allah tak uji hambaNya kalau hamba itu tak mampu'
tapi.



tapi.




tapi !





ergh !

FAZLINA!
 TOLONG JANGAN MENGELUH BOLEH TAKKKK ??












sahabatt..
saya perlukan sahabatt.
oh sahabat.
Allah. aku perlukan sahabat.



saya dah rasa hilangnya orang yang selalu saya luahkan suka duka hidup saya.
mungkin dia sibuk barangkali.
takpelahh.


saya perlukan orang yang setia bersama saya.
Allah..


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: