SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Dec 31, 2009

happy new year ! ^^

Bismillahirrahmanirrahim.

syukur ke hadrat Illahi kerana saya diberi peluang untuk teruskan hidup sebagai hambaNya di muka bumi ini. [eheh , aku suda bertukar kpd SAYA , oke ?]

esok , bermulalah kehidupan semua manusia dimuka bumi ini pada tahun 2010. pejam celik pejam celik , dahhh tahun baru kan ? rasa macam mudaa lagi saya. HAHA ! padahal umur dah tua.hehe ehh2 tapi taklah tua sangat baruu nak masuk 18 tahun hehee
MyEm0.Com

selamat tinggal 2009 !
MyEm0.Com
ouhh tahun yang banyak kenangan kepada saya. tahun yang menakutkan saya [SPM wehhh ! HAHA , mmg patut pun takut] boleh dikatakan tahun yang memberi makna kepada diri saya.
bila difikir2kan balik , saya berasa sangat sedih [betul kee hang nie fazlina ? haha] kerana pada tahun 2009 saya terpaksa meninggalkan title ' budak sekolah ' HAHA saya juga jarang2 untuk bertemu dengan sahabat2 seperjuangan saya semasa dialam persekolahan. sekarang , saya amat merindui sahabat2 saya yang kian berjauhan dari saya.

' ouhh Tuhan , aku sangat merindui sahabat2kuh Ya Allah.
berilah mereka kehidupan yang selesa dan kebahagiaan dunia akhirat dan mereka semua dan diriku jua akan mendapat keputusan yang baik.
aku mohon Ya Allahh.:('
MyEm0.Com
tanpa mereka , saya bukan siapa2.
sungguh !
saya amat merindui sahabat saya.

rindu saat ini :)

:)

wif fatin syaza , IMY :(

zayana with fatin :) IMY :(


sebahagian sahabat saya yang dirindui. saya rindu semua sahabat2 saya, nantilah saya upload gambar sahabat2 saya yang lain ya ! hee



selamat datang 2010 !

saya akan meneruskan hidup saya dengan lebih bersistematik !
[ade kee hidup yang sistematik ? HAHA]
mudah2an saya dan anda semua akan dapat apa yang diinginkan pada tahun 2010 !
insya Allah.:)
saya juga berharap agar tahun baru ini saya akan lebih tabah menghadapi dugaan hidup dan saya akan menjalani kehidupan saya dengan lebih matang.
insyaAllah :)

MyEm0.Com
sekian ,


HAPPY NEW YEAR !
SELAMAT TAHUN BARUU !
:):):)

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

4 comments:

N u r ! said...

wah.
ada perubahan nmpaknya.
ya !
moga tahun baru nie wat kamu lebih menyayangi kakakmu yg amat baek ini.
kurangkan b'cakap..
lbihkan wat keje..
dok umah sorang nti..
jadi bibik ya..
hehe
tahun baru..tugas baru [bibik]
haha

fazlina said...

haha ooo
wat keje tape
jgn disuruh utk menyayangi kamuu suda
i xsanggop !
haha

N u r ! said...

yg i amat2 tawu..
u mmg selalu rindukan i bila i x de..
bila kol ckap rindu..
i tawu suma tu..
haha
kat mulut laen..
kat hati laen..
haha

fazlina said...

haha
haaa
mmg pun
kat aty i xrenduu kat youuu pon
mulut ja ckp
saja nak amik aty
haha