SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Jan 2, 2010

sedihh kott ! :(


bermulanya pada hari ini [3102010], saya akan tinggal keseorangan dirumah sementara menunggu keputusan SPM yang akn menjelma tidak lama nanti [haha ayat poyos ! :)] waaaa kakak kesayangan aku dah balik tempat belajar dia, sedangkan saya ? masih terkontang kanting dirumah tanpa membuat sebarang pekerjaan [heii saya buat lahh kerja2 rumahh !] apa2 saje lahkan ? haihhh saya akan merindui kakanda tersayang saya nanti [amik hati dia ! haha maaf ye kak mirah ! ngee]MyEm0.Com sebab sebelum nie sepanjang kakanda saya berada dirumah , dia lah buat2 kerja rumah, saya ?haha hanya melihat ! HAHA kejam kan ?haha takpe, kakanda saya tak marah pun hee kankankan kakakuh ?adik sayang kak lah !huhu hehe lebiuu lot2 ! BISA BAYANG !!
MyEm0.Com



belajar rajin2 tau kak , klu tak nnt ayh tibai kott HAHA


MyEm0.Com



ADIK SAYANG KAK BANYAKBANYAK !



MyEm0.Com


kakak ku tersayang :)

sekian ,

:)


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

4 comments:

N u r ! said...

wahhhh..
terharunyeeee..
hehe
lebiuuu toooo !
wat keja umah leklok ya..
jgn malas2..
jgn dok on9 sgt na..
dok umah lek lok
lap u bisa bayang !
haha :)

fazlina said...

hehhehehehehehehehehhe
ilebiuuuutoooooooolaaaaaa !!!!!!!!!!!!

faiq zaini said...

al da bes to ur sis..
adek nye jgn sedey2..

fazlina said...

hee okeoke
tengs yea :)