SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Dec 20, 2009

hai !

ouhh God , lama betul la rase x bebel kat blog i nie kan? haha sejak2 skg nie i agak bizi hee xdpt loh nak luangkan masa utk blog i yang terCHENTA nie.hee haa ! disini i nak tunjukkan serba sedikit gamba2 picnic i bersama famili tersayang at LATA BAYU .heee sila2 la menjamu mata :) weeekeindahan :)


ahah! sape nie ? aku kot !haha

weh2 aku da maleh nak upload bebyk. cukup kott dua gamba tuh haha ! alaa gatw jee lah hang mmg pemalas fazlina oii ! haha ayoy0 ~



haha ! my abg yg gilegile hee !
:)

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

3 comments:

N u r ! said...

alamak..
boh pic lak noo..

pak long said...

salam...
memang cantik ayaq terjun tu....

fazlina said...

aaaa mmg chantek pun hehe