SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Dec 23, 2010

lai lai :D

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada para pembaca,ehee :D
ada cerita mahu dikongsi bersama nie, mai cepat maiii. rugi tak mai join dua kaki.hik !

begini ceritanyaaaa...
hari ini 23 Dis 2010 bersamaan hari khamis aku bersama-sama kakak serta kawan beliau mengunjung Giant yang tersangatlah dekat dengan rumah aku, hehe saje la jalan jalan sebab kami pun dah nak alek. ngee
[buat macam tak balik2 dah ! HAHA :D]
mula mul sekali kitorang g main bowling, haaa bes ! haha diseblik aktiviti nie aku ada la story yang agak memalukan.haha masa aku nak melontarkan kehebatan aku tiba tiba terlepas satu ketulan yang dipanggil bola bowling dari tangan aku '' GEDEBOMMM !!!'' begitulah sedemikian yang agak sama dengan bunyi semasaa bola tersebut terlepas dari tangan aku. sehubungan dengan itu, aku terasa mukaku tersangatlah panas ! haha malu kott wehhh !! semua mata mata yang ada kt situ tengok aku kott ! mukaku yang kehitaman tibatiba berubah agak kemerahan, hahaha grr ! tpi aku berlagak selumber badak bagai takde apa apa yang terjadi =='
cool bebeh cool ! :D hehe
 tudia tudia action kuuu :D


okie dokie stop pulak story nie, 

haa tadi kann mak aku ada buat pizza ! waaaa rendu gile kott kat pizza air tangan mak aku tuuu
jeng jeng jeng 
taraaaaaaaaaaaaaaaaa !
sedapp oo i cakap u ! :D

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

2 comments:

N u r ! said...

haha
nseb bek bola yg jatuh..
klu orang yg pegang tu jatuh kaaaaa..
haha
dapat ku bayangkannnnnnn..
hrmmmm :)

Nurfazlina Kamarudin said...

oit ! sibuk saje kamooo