SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Nov 23, 2010

oh hatiku .

mengapa dengan hati saya?

hati saya sangat sensitif.
hati saya selalu lukaluka.
hati saya hampa.

oh hati, mengapa kau sebegitu ?
jawablah wahai hati.
jawablahh.


orang yang buat hati saya jadi begitu saya tidak pernah salahkan.
dia tak pernah tahu akan hati saya ini.
hati ini sangat sensetif.
mengapa?
siapakah orang itu ?
adakah anda?
saya pasti bukanlah anda kerana anda semua baikbaik sahaja dengan hati saya.
tapi mungkin ada yang membaca entry ini adalah dia.
tapi siapa?
abaikan soalan ini.
walaubagaimanapun, saya tetap maafkan anda :)





[erghh  ! apa aku merepek nie ?]
sayamemangbegini.
terpulang anda semua mahu fikirkan apa tentang saya.
hanya yang tahu sahaja tahu. [adesh!]



saya mahu renovate hati saya.
saya mahu renew hati saya.

saya perlukan hati yang baru.
ada sesiapa mahu sumbangkan?
tidak ada bukan?
saya sendiri yang perlu,mesti buat hati saya yang baru.



~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: