SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Jun 14, 2011

newbie purplelitaaa ! :D

takde apa nak cakap pun, just nak tayang sikit jeee. hehe 

sini mai
sini maiii.

alaaa dekat sikit lahh !
takmo dok jauh jauh gitu
nanti tak clear.
hehe
:D

yang nie jeee.
hehe 
lepas nie mata aku dah terang benderang dah laa kan !
tak gaduh nak kacau orang lain.
heee


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

6 comments:

Che' said...

berapa ribu nieh harga?

Nurfazlina Kamarudin said...

ehem, mcm mendalam jee soalan. haha

Che' said...

berapakah nilai cermin mata itu jika diberikan nilainya dalam ringgit Malaysia yg sah diperakui oleh bank negara Malaysia..

=.="

Nurfazlina Kamarudin said...

errr sgt bernilai utk org 'rabun' seperti saya. huhu harganya tidak setanding berapa byknya power didalam cermin itu. huhu =_="

hyemynameisrasyid said...

hehe.,same with me.,but, saya pakai spek sejak darjah dua =.='

-Alahai~

Nurfazlina Kamarudin said...

huuu dah lama ye. myb byk tgok tv kottt niee..