SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

May 23, 2011

alhamdulillah ! alhamdulillah !

Ya Allah. Ya Allah. alhamdulillah sangat sangat. bersyukur kepadaMu Ya Allah.
aku happy sampai speechless~ hehe [over tak? over tak? HAHA] mesti korang tertanya tanya apa yang aku happy sangat nie kann? eh, ada ke orang tertanya tanya? ke aku yang perasan sorang nie??=____="
oke oke. berbalik kepada topik asal.
SMKTS JUARA KAWAD KAKI
oyeahhh! HAHA
alhamdulillah sangat sangat.

kelmarin [11/5/2011] 
Kadet Pertahanan Awam [KAPA] = JOHAN [disandang 5 tahun berturut turut :)]
Kadet Polis = NAIB JOHAN
Puteri Islam = NAIB JOHAN

hari ini [12/5/2011]
Kadet Remaja Sekolah Puteri = JOHAN
Kadet Remaja Sekolah Putera = JOHAN

haaaaaa tudia tudia. apa macam? haha hebat tak? hehe bukan nak berbangga, tapi aku sebagai bekas pelajar SMKTS dan juga bekas ahli kawad kaki KAPA sangat sangat bersyukur diatas kejayaan yang diberikan nie. tapi jgn lupa buat adik adikku..kawad, kawad jugak, pelajaran jgn dilupakan. itu yang lebih utama kann? :) 

SEKALI LAGI.
TAHNIAH SMKTS !
SMKTS JOHAN ! :)


p/s : seriously..aku rindu nak kawad.huhu :( 

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

1 comment:

Aniz said...

tahniah =D i loike kawad2..hehe