SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Apr 21, 2011

nak pergi..

huhu aku nak pergi sekolah.
aku nak tengok adik-adik berlatih kawad.
aku rindu semua itu.
tadi tanya kawan aku, dia cakap, insyaAllah dia nak pergi.
kalau dia pergi, boleh la aku ikut!
tapi..
dia diam saja.
aku mesej pun tak jawab.
huwaaaa..
dia tidur kot kan..
tapi aku sedih.
aku nak pergi sangat-sangat..
RINDU !
RINDU !!
erm.. :(
tin..mesej la aku..
mesej cakap macam nie
"faz, jom kita p !"
wahh ! bestnya.
huu
tapi sekarang dah lewat.
maybe dorang dah balik rumah dah.
sedihnya..




~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

3 comments:

N u r ! said...

siannya dia..
bukan p sekolah ka tadi?

Nurfazlina Kamarudin said...

huhu p skolah pagi td. adk nakp petang, nak tgok depa latih kawad :(

mrizal said...

Da follow, yg ke 75, follnw blik http://cselalu.blogspot.com