SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Apr 16, 2011

fatinn (!_!)

psttt~ semalam kann,tengah aku otw nak tidur, seorang sahabat aku SMS. sungguh ! aku terkedu dan tidak semena mena airmata aku mengalir. huhu aku tak tipu..nie SMS yang sahabat aku kirim.. :)

kepada mawar yang ku sayangi
telah tercatat nama 'seseorang' di Luh Mahfuz untuk kamu
telah Allah tentukan kamu bakal menjadi sayap kiri 'seseorang'
namun kita kita tidak mengetahui siapa dan bila kamu akan dipertemukan
bersabarlah kerana janji Allah itu pasti.

ketahuilah temanku sayang
peribadi dirinya bergantung kepada ketinggian peribadimu
Allah telah menyebut di dalam AlQuran :
"perempuan yang baik itu untuk lelaki yang baik"
apakah dirimu tidak pernah menyimpan hasrat untuk bersuamikan seorang yang soleh?
kerana itu..
berusahalah untuk menjadi diri kamu wanita yang unggul dimata Allah
sedaya upaya mengekang nafsu kita
pagarilah dengan sifat malu
iman dan tawakal kepada Allah
pasti mujahadahmu tidak sia-sia
kerana kau bakal dipertemukan dengan seorang WIRA !

temanku
usah bazirkan masa kamu dengan apa sahaja yang dimurkai Allah
usah biar keindahan
lenggok manja
lunak suara kamu dinikmati oleh seseorang yang belum pasti menjadi penamping abadi
soal hati dan perasaan serhkanlah kepada Allah
memang penat bermujahadah
tettapibalasannya pasti indah !
:)
salam rindu dari temanmu 



fatin..aku rindu hang la ! huhu rindu segala galanya kenangan kita masa kat sekolah dulu. dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5. ia akan sentiasa tersemat dalam lubuk hati aku. rindunya ! :(

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: