SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Dec 14, 2010

hello hello ! :D

assalamualaikum wbt daku ucapkan kepada para sahabat yang sentiasa diingati keran Allah SWT :)
lama sudah aku tidak menceritakan serba sedikit kisah hidup aku kerana aku sibuk menjalani *final exam* yang bisa membunuh perasaan aku untuk berblogging :D [ kuikuikui ayat tak boleh blah !]
aku malas nak story tentang final examku yang aduh! jangan cakap laaa killer punya soalan ! :( yelaa fazlina oiyy ! dah nama pun final, takkan nak naik solan yang ciput punya senang pulak kan ??
haishh, banyak mulut pulak aku = ='
sudah sudah, jangan bebel banyakbanyak sebab takde orang pun nak baca. 
HAHA :D

disini aku nak story sikit about hang out C36. seriously aku cakap, best ! hurm, tapi apakan daya, mybe nie yang pertama dan terakhir untuk kitorang hang out sama sama, bukan apa, lepas nie, masing masing dah jauh. huhu kak athirah nak pindah rumah sewa dah. waaa aku sedih tak tau nak cakap laaa, sebab nanti aku dah tade orang yang nak teman aku kalau aku tak boleh tidur. kesian aku kan ? :'( tapi nak buat macam mana, setiap pertemuan mesti ada perpisahan.itu semua lumrah kehidupan kita sebagai manusia kan? kita tak boleh nak elak dah.huhu  Harapnya suatu hari nanti, ukhwah yang terbina ini akan kekal abadan abada. 
nie ada serba sedikit gambar yang kitorang beraksi di hadapan camera, hihi :P 

mempersembahkann para para pelakon ..... :D


 ....... jeng jeng jeng ......
123
scroll down please :)
para pelakon. :D
naik van baru kottt ! HAHA

empunya blogg :P
nyumnyum my sizzling mee plus oren jus :)
jangan kacau ! 
kenyang ! blurppp*
kak anum :)
kaktqa dan kak anum excited kott, HAHA
tudia, fokus fokus :P
wuuuu lala :P




nie gambar jalan jalan lepas makan .
 cewahcewah konon ayu la tu ! haaha

 123 smileeee :):):)

 celaru dahhh
 againn
 nakp mana cekk?

hihi 

 
amacam ? HAHA
 
 sekian sudah ,
ngeee 
terima kasih yeee
 
 


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: