SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

May 31, 2010

huu ~

assalamualaikum wbt , syukur ke hadrat Illahi kerana diberi kenikmatan hidup :)
TERIMA KASIH YA RABB ~

huhu hari ini , saya sangat sangat bosan dan terasa tersangatlah sedih kerana sahabat saya sudahpun melanjutkan pelajarannya ke KMK. hehe amacam ayat ? hoho hurm lepas ini, dah takde la orang yang akan gelak ketawa dan sembang sampai larut malam dirumahku, hehe 
MyEm0.Com
NOOR FATIN BT JAAFAR ! 
hang belajaq rajin rajin naa, aku tau hang akan sedih nanti kat sana sebab tak besa dok jauh kann ? hehe sebab aku pun akan mengalami benda yang sama gak nanti , hehe :D wehh aku akan rindukan hanggg taooooo ! huhu sedihhh =.= tapi kena sabar saje kann , hehe. 

Nie story pasal fatin, saya sendiri lak macam mana? mana saya nak tuju nie? haihh haha nantikan saje , sekarang pun saya ngah bingungg,buntu ! huhu 

Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku ini
berilah aku petunjuk, Ya Allah :'(
AMEEENNNN 

haa sebab yang kedua lak saya bosan,hehe bosan sebab saya tinggal sorang sorang je hari ini sementara nak tunggu mak ayah balik dari kerja. kakak saya temankan seniornya pergi arau.buat apa ntah,hehe kakak saya yang sorang tu cuti sem nie asyik berjalan je,
isk isk isk
itu hari g kelantan , 
pastu guar cempedak
hari ini g arau lak.
iskk
MyEm0.Com
saya sangat bosan apabila ditinggalkan keseorangan dirumah. kalau ada kakak saya, saya akan bersembang serta gelak ketawa dengannya sampai mulut nie rasa kejang. haha amcam ? hebat kann ? hahahah =.=
okelah , gtg now.nak bersiap siap ambil mak dari tempat kerja. hehe 
salam
:)

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

2 comments:

N u r ! said...

haha..
rasa la plak nti dok jauh ngan mak ayah..
jgn nangis2 ye :)

fazlina said...

haha
wuuuu ~shadap u !
grr ! huuu :'(