SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Mar 26, 2010

23032010 :)



bismillahirrahmanirrahim
salam ukhuwah dari saya :)

Bounce
okeh. sebelum saya memulakan cerita saya yang agak sumbang ini , saya nak minta maaf laa sebab cerita nie dah lapuk , tapi saya cerita juga. hehe alaa takpe , lagi pun bukan ada orang pun yang nak baca blogg saya yang penuh sawang nie. kan ? kan ? kan ? HAHA
Bouncy 2
 itu hari memang besss sangat sangat tau ! kami satu kelas ronda ronda GIANT jee pon. HAHA takpe laaa kat mana mana pun kann , janji dapat jumpa balik kawan kawan. hehe memang bes lah !rendu sangat kat geng geng lama. hehe rindu nak buat bising , buat otai laa yang paling bes sekali. heheheheWakka Wakka
yang mula mula sampai GIANT saya dengan fatin laa. hehe well ~ kami nie memang bersemangat pun.hehe tak lama lepas tuu yang lain lain pun sampai , geng geng budak lelaki nie punya laaa lambat sampai ! haishhh ~ nek berjanggut kami suma tunggu . bersiap mengalahkan perempuan kan ? hehe takpe , janji mereka sampai jugak ! itu yang penting !
:):):):D
huhu
aktiviti pertama yang kami buat is BOWLING ! haha bes bes ! tapi memula memang takot plus segan jugak laa sebab ada yang diantara kami nie tak reti n tak penah masuk pun tempat bowling tuuu , terutamanya saya la ! haha alaaa , buat jee selamber. buat taktaw . kita keluar reramai nak enjoy jee kan ? reti tak reti belakang kira. hehe hantam saja labuuuu ~ 
Sunshine
lepas main bowling , makan KFC ! haha wuuu bes bes , faiz , solehah and sape ntah lagi sorang yang belanja kami. hehe TERIMA KASIH DAUN KELADI yeaa kawan ! hehe then makan , sembang sembang apa semua , ada yang ajak main bowling lagi sebab bes. haha biasa laaa tak penah main , then bila dah start main , nak lagi la ! haha ishish , duit habis main bowling jee kan ? hehe 
lepas tuuuuu , ronda ronda GIANT  , snap snap gambar kami punn balik. hehe tapi gambar saya tak bluetooth lagi kat kawan . huhu nanti nanti kalau saya ada mood nak blogging lagi , saya tarukkan oke ? hehe sory ! 

Way To Happy
pukul 6 lebih macam tuu kami pun balik. hehe da lewat dahh enn ? tapi itu lahh hari yang palaing bes sangat sepanjang saya cuti ! hehe :):)
terima kasih kawan sebab sudi jadi sunshine dalam hidup saya . tanpa anda semua , saya bukan siapa siapa :)
nanti kalau korang semua dah dapat mana mana , roger roger laa taw ! semoga kita jumpa lagi ! :)

ILOVEYOUALLSOMUCH ! <3


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: