SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Dec 12, 2009

ngantuk .

assalamualaikum.

selamat pagi sahabat !

hee saje jee post pagi2 nie.

nak gtau yang aku sgtsgt ngantuk skg.mata pun dok layu jee nie.da siram da bagi segar bugar , tapi ape kan daya dia layu gak.hehMyEm0.Com
td g joging kat tasik kulim ngn kawan baek aku si fatin ngokngek.haha mula2 ingat nak jog kat stadium mini jee.tapi tgok ramai jee org kat sana , so wat keputusan g jog kat tasik kulim.agak ramai la org kat situ. mula2 cam semangat jee nak jog bila sampai jee kat sana , ntah cane semangat nak jog pun hilang.hehe so , kami jalan2 jee sambil sembang.hehe mcm2 ouhhh kami sembang.kami nie kalau dok skali mmg xjadi keja ahh.keja sembang , then bila lawak gelak sampai nak pecah perut ! haha ish2 xsenonoh ehh anak dara nie kan ? haha MyEm0.Com(alaaa , biaq p lahh ! haha) then sampai pukul 8 cetuh kami pun balik laa dengan riangnye.hahaMyEm0.Com
org lain baru nak jog tapi kami dah balik ! heh haihh lagi pun kami g xpakai kasot sukan pun.kasut sukan takde , so kena beli la.heh fatin ajak g beli ptg nie , tapi aky tataw lagi sebab ade kenduri kat kampung aku lak.huh aku ingat takmo g jee kenduri tuh , tapi takut lak kena marah ngn mak n ayah aku.huh
tapi tengok la cane nnt.hehe
haaa ! aku sebenarnye taktaw nak post ape la. tuh yang mepek jee nie.hehe
oke la.ingat nak g lelap japp. ngantuk sgtsgt da nie.hehe

MyEm0.Com

woiii fazlina ! hang ingat malam ke skg hah ! haha haaihhh nie la keje org dah abeh SPM.hehe keje tidoo jeee.hehe urm , oke lah ehh nnt lak aku post entry lain.nak g tidoo japp. hehe

daaa assalamualaikum ya sahabat !

:)


~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

7 comments:

fazlina said...

gila toi !haha

N u r ! said...

haha..
p la tidoq si budak kuat merajuk!

N u r ! said...

budak merajuk ngah tido...
zzzzzzzzzzzzz..
:)

fazlina said...

kalott jeee
lantak la owg kuatr majuk ke x !
sebok sebok sebok !
wek !!

fazlina said...

kalott jeee
lantak la owg kuatr majuk ke x !
sebok sebok sebok !
wek !!

fazlina said...

kalott jeee
lantak la owg kuatr majuk ke x !
sebok sebok sebok !
wek !!

fazlina said...
This comment has been removed by the author.