SENYUM.. kita ada banyak sebab untuk gembira berbanding cuma satu sebab untuk bersedih :)

Nov 25, 2009

assalamualaikum...wbt~

helo! lama betul aku tak mencecahkan diri ke arena berblogging nie.ehe~aku sebenarnye agak malas nak menaip uhuu~ di samping tue pun aku agk kebizian lahh..almaklulah taun SPM.eheh (: ~syukurlah dah hari kelima aku exam.hari nie subjek killer ahh bagi semua calon2 yang amik add math..wawa~tp aku menjawab dgn penuh berhati2 supaya aku dapat mengumpul seberapa banyak markah walaupun aku tau aku takan dapat markah penuh.ahaha~ agak nerd..~wakaka~aku harAp sangat dapat keputusan yang baik.



STOP HERE!~




haaaa sebelum tuh nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA kpd semua muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah sekalian.semoga di hari yang mulia nanti kita sama2 dapat manfaat daripadaNya.amin^^

~seorang hamba yang menagih keampunan dari TuhanNYa~

No comments: